歌詞∥If You Want Me

Are you really here or am I dreaming
你是真的在我身邊還是我在做夢?
I cant tell dreams from truth
我無法從現實中分辨夢境
For its been so long since I have seen you
因為我實在太久未見到你
I can hardly remember your face anymore
我已難以記起你的長相
When I get really lonely and the distance causes only silence
當我感到非常寂寞時,距離只是徒然製照靜默
I think of you smiling with pride in your eyes a lover that sighs
我想到你傲氣的笑著時眼中儘是戀人的嘆息

If you want me satisfy me
如果你想要我,請滿足我
If you want me satisfy me
如果你想要我,請滿足我

Are you really sure that you believe me when others say I lie
當大家都認為我撒謊時,你依然會毫無疑問的相信我嗎
I wonder if you could ever despise me when you know I really tried
我臆想你是否曾鄙夷我,當你知道我真的努力嘗試過後
To be a better one to satisfy you for youre everything to me
為了滿足你我將自己變得更美好,因為你就是我的全部

And I'll do what you ask me
我願意為你盡心盡力
If you let me be free
只要你放我自由

If you want me satisfy me
如果你想要我,請滿足我
If you want me satisfy me
如果你想要我,請滿足我

If you want me satisfy me
如果你想要我,請滿足我
If you want me satisfy me
如果你想要我,請滿足我
arrow
arrow
    全站熱搜

    rexra 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()