close
適合夜深人靜的時候聽的。



英文歌詞

Not nice by Chris Garneau

Always so still I never will be like you
And you never will strike me better
It's always so clear, you never really hear at all
And I fear that you won't get better

As when you are not being nice
You are not nice, you are not nice, you are not nice
I'd rather leave you alone
I'm gonna leave you alone

You've been quiet for so long
Something was wrong
You never said it a word
So I know that you won't get better

That's your fifth drink
Don't you think that's a lot?
Considering we've only been here for a little while now

When you are not being nice
you are not nice, you are not nice, you are not nice
I'd rather leave you alone
I'm gonna leave you alone

You are always so still
I never will be like you
And you never will strike me a better at all

Sometimes you are nice
But when you are not nice, you are not nice, you are not nice
I'd rather leave you alone
I'm gonna leave you alone

中文歌詞

總是這麼安靜,我決不會像你這樣
你也不會讓我覺得好受點
一切如此清晰,你從未真正聽過
我擔心你不會改變

因為當你不友好的時候
你不友好,你不友好,你不友好
我寧願讓你獨自一人
我會讓你獨自一人

你安靜了好久
出了問題
你一言不發
於是我知道你不會改變

那是你的第五杯了
你不覺得太多了嗎
我們只在這兒呆了一會兒

當你不友好的時候
你不友好,你不友好,你不友好
我寧願讓你獨自一人
我會讓你獨自一人

你總是這麼安靜
我決不會像你這樣
你也不會讓我覺得好受點

有時候你很友好
但是當你不友好時,你不友好,你不友好
我寧願讓你獨自一人
我會讓你獨自一人
arrow
arrow
    全站熱搜

    rexra 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()