close


got my bags at the door
把我的包放在門邊
im getting ready to leave
我準備好了,要離開
ohh ohh
i can tell there's something
我能肯定有些事
you wanna say to me
你想告訴我
ohh ohh
baby speak your mind
寶貝,說出你所想的
cos you're wasting time
因為。你在浪費時間
it's a quarter to nine
現在9:15
and my car is on the way
我的車已在路上
you say you wasn't ready for this
你說你還沒準備好
so i'm out the door
所以我在門外
or did something in your mind change
要不然,就改變一下你的想法吧

if you want me to stay..
如果你想我停留
if you want me to stay,
如果你想我停留
say you want me to stay
說你想我停留
baby stop playing around with me
寶貝,別再玩弄我了
there ain't no time to play
沒有時間玩了
if you want me to stay
如果你想我停留
baby you got to show me
寶貝,你得向我表示一下

ohh your eyes and your mouth
哦,你的眼睛和你的嘴
are saying two different things
表明的是兩回事
ohh ohh
you need to figure it out
你需要想明白
i'm tired of waiting
我以疲於等待
ohh ohh
being indecisive it goes with a price
猶豫不決是需要代價的
and now your time is almost gone
你幾乎沒時間了
i'm hearing go on and leave
我要離開了
you don't care about me
你不在乎我
but your eyes are saying
但是你的眼神在說
you want me home
你想和我一起

if you want me to stay..
如果你想我停留
if you want me to stay,
如果你想我停留
say you want me to stay
說你想我停留
baby stop playing around with me
寶貝,別再玩弄我了
there ain't no time to play
沒有時間玩了
if you want me to stay
如果你想我停留
baby you got to show me
寶貝,你得向我表示一下
show me you want me baby*7
寶貝,你得告訴我你想和我在一起

show me, show me
告訴我
(show me you want me baby)*2
告訴我你想和我在一起
show me that you care
告訴我你其實在乎

you've got to show me
你得向我表示一下
if you want me to stay,
如果你想我停留
say you want me to stay
說你想我停留
baby stop playing around with me
寶貝,別再玩弄我了
there ain't no time to play
沒有時間玩了
if you want me to stay
如果你想我停留
baby you got to show me
寶貝,你得向我表示一下
arrow
arrow
    全站熱搜

    rexra 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()