close


Anna Kendrick - Cups(杯子歌)

I got my ticket for the long way round
替我接下來漫長的旅程買了一張車票

Two bottle of whiskey for the way
這一路上就只帶著兩瓶威士忌

And I sure would like some sweet company
但我的心仍然期盼著能有你的作伴

And I'm leaving tomorrow, what do you say?
明天我就要啟程了,你怎麼說?



When I'm gone
當我離開了這裡

When I'm gone
當我離開了你

You're gonna miss me when I'm gone
我知道當我離開時你一定會想念我

You're gonna miss me by my hair
你會想念我的長髮

You're gonna miss me everywhere, oh
你不論走到哪裡都會想起我

You're gonna miss me when I'm gone
我離開了之後你一定會想念我



I've got my ticket for the long way round
替我接下來漫長的旅程買了一張車票

The one with the prettiest of views
一趟有著最美風景的旅程

It's got mountains, it's got rivers, it's got sights to give you shivers
延綿不絕的山脈、川流不息的綠溪,讓你嘆為觀止的美景

But it sure would be prettier with you
但我相信有你在我身旁,這些風景會變得更加美麗



When I'm gone
當我離開了這裡

When I'm gone
當我離開了

You're gonna miss me when I'm gone
我知道當我離開時你一定會想念我

You're gonna miss me by my walk
你會想念我的陪伴

You're gonna miss me by my talk, oh
你會想念我的聲音

You're gonna miss me when I'm gone
我離開了之後你一定會想念我
arrow
arrow
    文章標籤
    杯子歌
    全站熱搜

    rexra 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()